Sunday 30 October 2011

kasih syg ku!!!

assalamualaikom kat awk yg sdg membace... 28hb10 adalah hari terakhir aku bekerje kat coffevillege kat putrajaya... aku mmg seronok saat pertama kali aku kerje kat sane... mmg aku rase suasane kat sane mcm satu fmly yg besar... banyak kenangan terindah aku bersama mereka... kenangan ni akn kekal dlm ingatan aku buat selama2nye.. hari pertama aku masuk kerje mmg la rase sunyi sikit sbb x brape kenal sgt ngan semua org kat situ... tp seorg perempuan ni yg mule2 tegor aku kat tempat kerje... name die farah... die mmg baik.. sbb 2 la ramai budak coffevillege atau name singkatan die CV suke kat die.... tp aku suke die sebagai kawan je ok... kebanyakan pekeje kat situ mmg baik2.. mmg aku beruntung sbb dpt kwn mcm dieorg 2....
aku keje situ aku rase aku mcm ade abg n akk sendiri... x berape lame kemudian dtg seorg perempuan yg aku dah kenal lame... tp aku x penah tegor die... sebelom aku mmg satu skolah ngan die... aku mmg dah lame suke kat die.. waktu kat skolah dulu aku slalu la jugak tgk die... meby die x penah perasan... skrg ni umor aku dah masuk 19 thun.. aku tgk die sejak umor aku 16 or 17... saat yg aku tunggu utk berkenalan ngan die mmg x sampai lg waktu 2... waktu 2 die kelas pandai... aku ni dah la segan klu nak mintak kenal ngan org pandai sbb aku tahu tahap aku... aku ni x semegah mna... aku mengaku kat skolah dulu die pakai tudung mmg comot sikit la... tp itu yg buat aku tertarik... n aku x kisah pon semua 2... tp knpe skrg ni Allah mempertemukan aku semula dengan die kembali... setelah lama trpsh, baru skrg ni aku dpt tegor die... ibarat cinta berputik kembali.... aku mncntai drinya dgn cinta yg pling dlm di lubuk hatiku... dan aku bersyukur sgt pada Allah sbb aku dipertemukan semula denga die...

Tp kadang2 aku sedih jgak la sbb di hati die masih x ade aku... sdngkan d htiku dialah permaisuri.. tp die ade kat hati aku dah ade lame... aku susah nak tido mlm sbb aku ashik igt kat die je... adkh dia mengingati aku sbgaimna aku mengingati drinya?  tp die mmg baik bg aku... die mmg sempurne dlm hidop aku... aku mmg suke pernampilan die, care die bercakap, senyuman die, n fmly die... aku mmg jujur aku mmg sygkan die... tp belom sampai mase utk die menyayangi aku.... aku mmg selalu hapy jike berade di samping die... sbb 2 klu bleh aku x nak berpisah dengan die... bak kate org tua "klu ade jodoh x akn ke mane"... seumo hidop aku x penah la aku bg bunga kat perempuan ... tp sebelom aku berenti aku dpt jugak bg bunga kat die... hop die menghargai bunga yg aku bg 2...  dlm hidop ni mcm2 dugaan yg blh mngubh nsb seseorg... aku ppon x tau aku dpt kekal ngan die brape lame.. aku harap sampai aku menghembuskan nafaz terakhir mncintai drinya... die 2 belaja kat UITM n aku ni kolej je... kat UITM  meby ramai lg org yg lebih baik drpd aku n boleh amk hati die... tp aku x brape pandai amik hati perempuan la... hrp2 kalo die bca blog aku nie dia akn fham prsaan aku trhdp drinya..

No comments:

Post a Comment