Tuesday 10 May 2011

hari ibu utk semua!



Assalamualaikom semua yg membace ye...

kenaglah jasa ibumu yg melahirkan mu. Jgnlah kite lupekan mereka kerana mereka sentiase tidak putus2 mendoakan kita sepanjang same... Ade yg mengatakan ketika kelahiran kita ini ibarat "nyawe di hujung tanduk". Cube la korg baygkan penderitaan yg dialami oleh ibu2 kte kan. klu korang x keng jase ibu terpulang la kan...

aku x sangke aku dpt sambut hari ibu pade hari ini... aku rancang ni ngan adik2 aku je kot... n bpk aku tekejut wak2 balik drpd keje..huhu...

aku tahu mungkin diantara pembaca yg sambot mcm 2... aku wat ni pon sbb aku jrg sgt ade kat umah semenjak aku belaja ni... meby aku nak rase kebahagian hari ibu itu sendiri.... x salah kan...

aku nampak kegembiraan kat muke mak aku... huhuhuh
sronok gile tgk wak2 2...  puas gile mkn kek...igt nak ajak member...tp kek kecij je la..huhuhu....



 ni je kek die.!!!!

tp klu ade member lg sronok kan... tp mesti yg lain leh sambot lg bgos drpd aku... ;( tp ini je yg aku mampu.... (cehh.. ayat sedih lak kan)

aku beli kek ni pon x la mhl mane ade la dlm RMxx je..

 hidangan kek
Mmg kecoh btol la wat2 nak sambot wak2 2...korg bygkan mak aku dah ade kat dpn rumah tp bru nak psg lilin dlm gelap pas2 cari laiter x jumpe lak... sengal betolkan.. bg yg x dpt gambaran hop wat x tau je...huhuhu

baka lilin
itu sahaja
time kasih sbb bace ye...

2 comments: