Sunday 19 June 2011

hari sukan SMK Cyberjaya

hari jumaat baru2 ni aku pergi skolah lame aku la... mmg banyak jugak la kenangan sekolah 2 bg aku.... kenangan kat skolah 2 mmg aku x kan lupekan sampai bile2.... cikgu skolah 2 pon ade gak yg mmg baik gile ngan aku... dah aku anggap mcm mak aku dah cikgu skolah 2.. tp ade cikgu yg aku x sempat jumpe die... die dah pergi dulu.. aku x sempat nak jumpe die... sedihnye.. cikgu 2 la yg banyak mengubah aku... lg 1 die mmg nak aku masuk f6.. tp aku dpt tawaran g tempat lain.. last2 x dpt nak jumpe pon... n then dpt tau die dah x ade... mungkin ade hikmah kot...


 lari laju2
 ramai kan student SMKC


 rumah sukan aku dulu..hahaha

 matahari ke 2???

 hai cikgu ni.. duduk bwh kemah je ke..

 pemenang rumah sukan hari 2 ialah rumah biru... kecoh la pdg jadinye...
hari jumaat 2 aku g skolah aku.. mmg seronok gile la dpt g skolah aku balik... tambah2 hari sukan yg aku g 2.. mmg seronok gak la tgk semua aktif dlm sukan skolah 2... haha.. termasukla cikgu...1 hari tu aku jd juru gamba je.. mmg memenatkan... tp seronok la kan...semoga korg berjaya pada masa akan dtg...  
chayok2!!!

No comments:

Post a Comment