Monday 6 June 2011

perjalanan ku yg memenatkan

salam semua... aku penat gile.. dah la bpe lame aku x update blog ni kan... sbb die mls je kan...hahaha...


semasa aku sedang menaip ni aku sdg berade di sebuah hotel ngan fmly aku la... perjalanan aku ni mmg memenatkan jugak la kan... merate jln nak shopping... yg plng penat skali wak2 nak cari hotel nak bermlm la.. korg pon mesti tau mcm ne nak cari hotel ketika mesin cuti ni kan... semua org dah nak bercuti.. hahaha... aku nak tergelak la sbb ni la akibat nye x tempah hotel ni awl2... sengal kan... tp alhamdulillah la sbb dengan berkat doa berjaya jugak kan dptkan hotel yg berharge lebih RM xxx... ok la 2... bersyukur la kan...

 adik n bapak aku... :)

semalan aku berade di kelantan... pening gak kepale layan org kelantan ni kan... aku pon x tau ape mslh die... nak je aku bg pelempang aku... tp tahap kesabaran aku leh dikawal lg la... hahaha... hari tu pon susah gak aku nak cari hotel kat kelantan sbb musim cuti skolah la ktekan... mlm 2 lak aku dpt bli semua kat "pasa che yeh"... tol ke.. tlu slh hrp dimaafkan.. dpt jgk aku cari selua yg aku idam2 kan wlupon x mhl mane kan... janji puas hati.. tol x...

baju batik perempuan

skrg ni menunjukkan pukul 12.06am yg bertarikh 6/7/2011.... mate pon dah mengantok ni.... aku igt nak masukkan gamba... tp nanti2 je la... sbb penat... td kul 8 aku g cari kedai mkn n my fmly... punye la susah nak carik kedai mkn... tp mknan org terengganu ni ok gak la.. x tau la pendpt org lain... bg aku ok je... sbb lapa kan.... mkn ape pon sedap...

 comel kan..hahaha

ptg td g beli kain kat ape tah punye tempat die...lokasinye di kelantan... aku pon x igt la name tempat die... mule2 aku dtg 2 ok je la.... tp yg aku x thn 2 juru jual die kat sane mcm s***.... cube la hormat pelanggan... dieorg ni x de adab ke... cube korg bygkan yg jurujual 2 marah mak aku... mane aku x panas... aku pike nak tibai dah die... die kate mak aku x tau psl kain sutera... hadoi... aku pike nak tego je die td... mesti la mak aku tau sbb mak aku kan wat baju.... ngah marah ni...cube korg bygkan bende yg same jd kat korg... aku rase korg pon sme kan nak wat mcm aku......

nanti aku update lg ye... aku nak tido la... bye.. assalamualaikom...

No comments:

Post a Comment